loading...
اهنگهای خاطره انگیز
امیر بازدید : 2635 سه شنبه 17 فروردین 1395 نظرات (0)
تصاویر برای بی بی چک با خط خیلی کمرنگگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای بی بی چک با خط خیلی کمرنگ
{"id":"2fIxuHLnRYneJM:","oh":241,"ou":"http://www.niniweblog.com/upl/manobabaiopesari/13771433720.jpg?12","ow":450,"pt":"شازده کوچولوی مامان و بابا","rh":"manobabaiopesari.niniweblog.com","ru":"http://manobabaiopesari.niniweblog.com/p2.php","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcTp0Ng4YvmVQzHIGwMg0Lmuwgq7_XCvjq20mXz-b3UVrvrBfaHhIsjZrrE","tw":168}
نتیجه تصویری برای بی بی چک با خط خیلی کمرنگ
{"cl":3,"cr":6,"id":"5JQaahWxt0tdBM:","oh":336,"ou":"http://www.niniweblog.com/upl/niloofarane/13866876955.jpg?26","ow":448,"pt":"خط خطی های مادرانه","rh":"niloofarane.niniweblog.com","ru":"http://niloofarane.niniweblog.com/archive1392%7C9.php","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcR0aGH5ZwX7kIJ7o0P0tRBkvtBs7VeWVZ9xvwDCCZOnsFMKMd4bM0BEMX8","tw":120}
نتیجه تصویری برای بی بی چک با خط خیلی کمرنگ
{"cb":18,"id":"aEMqUAF2D4ZN4M:","oh":480,"ou":"http://www.8pic.ir/images/69900053761255320408.jpg","ow":640,"pt":"سوال خیلی خیلی فوری در مورد بی بی چک دارم.... لطفااااا ...","rh":"ninisite.com","ru":"http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID\u003d533727","th":110,"tu":"https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcRJPCQ02eRFvhFISZlmbnWVfeqUEk0-HMkywMnNDvi6J9XP5pM4exoN_bc","tw":146}
نتیجه تصویری برای بی بی چک با خط خیلی کمرنگ
{"id":"0U76Cxwu3ezrhM:","oh":450,"ou":"http://images.persianblog.ir/243723_oclxslRm.jpg","ow":600,"pt":"انتظار طولانی...","rh":"longwait.persianblog.ir","ru":"http://longwait.persianblog.ir/1390/8/","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcR5u_2A5ww8XSx4XCS6jOV4TjuCI-3xPnL_c7wbq4y17tNUY00CPZ6FJw","tw":120}
تصاویر بیشتر برای بی بی چک با خط خیلی کمرنگ

بي بي چك با خط خيلي كم رنگ - صفحه 1 - نی نی سایت

www.ninisite.com › ... › دوران بارداري › آگاهي از بارداري و خوش خبري!
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 20پست - ‏11 نویسنده
سلام دوستان من 2 روز مانده به پريود از بي بي چك با مارك medicore استفاده كردم قبل از 2 دقيقه قسمت T مشكوك بود و در مدت 10 دقيقه يك خط نازك ...

مرداد ۱۳۹۲ - پیچ و مهره ها هم عاشق می شوند!! - Blogfa

pichomohre.blogfa.com/9205.aspx
هی تکرار میکردیم که ممکنه ما 10-12 تا از این فیلم ها داشته باشیم با یه خط بدون نتیجه. ... یکی پر رنگ و یکی خیلی خیلی خیلی کمرنگ و فقط در حد یه حاله. ... تا چشمش افتاد به بی بی چک همدیگه رو بغل کردیم و گریه کردم با صدای خیلی خیلی بلند.

خط كم رنگ در تست بارداري | نی نی رشد

niniroshd.ir/?p=708
۲۷ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - البته حتی با خط پررنگ نیز این احتمال خیلی خیلی کم وجود دارد.) پس حتی .... منم ۳ روز پیش بی بی چک تست کردم یه خط کمرنگ ظاهر شد. امروزم که ...

دکتر رهام صادقي - خط دوم خیلی کمرنگ بی بی چک

www.roham.ws › فهرست انجمنهاي گفتگو › سوالات زنان › احتمال بارداری
۲ شهریور ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 7پست
دو روز پیش بی بی چک گذاشتم و خط دومش خیلی خیلی کمرنگ اما خیلی زود ظاهر ... با سلام باید این را بگم که شخص باردار هم علایم شخص پریود را داره ...

تالار مشاوره مادران - گروه بهداشتي فيروز • مشاهده موضوع - خط ...

forum.firooz.com/viewtopic.php?f=27&t=967
۲۴ شهریور ۱۳۷۳ ه‍.ش. - 15پست - ‏6 نویسنده
دو روز پیش بی بی چک گذاشتم و خط دومش خیلی خیلی کمرنگ اما خیلی زود ظاهر ... من هم 2 روز مونده به پریود بی بی چکم مثبت شد( البته با خط کمرنگ ).

تست حاملگی بی بی چک (Baby Chek) - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=878163
نتیجه تست بیبی چک : پس از انجام تست یکی از سه حالت زیر ممکن است ایجاد شود: . ... البته در خیلی افراد ممکن است تست در این تاریخها مثبت نشده و بهترین زمان چک ... من امروز روز پریودیمه ولی نشدم دوروز قبل بیبی چك گذاشتم باخط كمرنگ مثبت شد ...

خاطرات زندگی ما و رادین عسلی - این روزها با طعم مادر شدن

manohamsari.blogfa.com/post-25.aspx
خوب میخوام از اولین لحظه های مامان شدنم بگم که چه شد و چی گذشت،3 روز قبل اومدن پری خانم بی بی چک گذاشتم و خط دوم خیلی خیلی کمرنگ افتاد بطوریکه فقط با چشم ...

تجربیات 4 ماهه! - سو.ر.نا

farzande-dovom.persianblog.ir/post/3/
۲ اسفند ۱۳۸۸ ه‍.ش. - بی‌بی چک خط دوم رو خیلی کم‌رنگ نشون می‌داد! با محاسبات خودم و میانگین دوره‌های پر.ی.و.د.م، یک روز عقب انداخته بودم! اما برای اطمینان بیشتر رفتم ...

خاطره ي اگاه شدن از بارداريتون - تالار گفتگوی والدین - نی نی پیج

forum.ninipage.com › بارداری
۲۳ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با اینکه نینی یه مهمون ناخونونده برای ما بود اما ما خیلی خیلی خوشحال شدیم. ... بی بی چک زدم اولش خط دوم نیفتاد بعد از 10 دقیقه یه خط خیلی کمرنگ ...

آزمایش خون و بی بی چک - مرکز فوق تخصصی ابن سینا

https://www.avic.ir/fa/questions/7179/آزمایش-خون-و-بی-بی-چک
آزمایش خون و بی بی چک ... اما خط دوم خیلی کمرنگ بود. ... می خواستم بدونم با توجه به این که بار اول بی بی منفی و بار دوم و سوم بی بی مثبت شد، آیا جواب آزمایش خون صد ...

خط کمرنگ بی بی چک نشانه بارداری است؟ - نی‌ نی‌ بان

niniban.com/fa/news/63815/خط-کمرنگ-بی-بی-چک-نشانه-بارداری-است
آیا خط خیلی کمرنگ که روی بی بی چک می افتد، نشان دهنده حاملگی است؟ سوال مخاطب نی‌نی‌بان: ... خیلی ها را می شناسم که مثل من با اقدام به بارداری دچار این حالت می شوند.

مامان ليلي - شاید یه روزی یه فرشته

madaranee.blogfa.com/author-1212.aspx
اومدم بگم با خواست خدای مهربون منم به لیست مامانها اضافه شدم ... احتیاط بی بی چک امتحان کردم ببینم فرقی کرده که دیدم یه خط خیلی محو کمرنگ افتاد واین یعنی توقف ...

آبان 1391 - نی نی الهی من - نی نی وبلاگ

nini_elahi.niniweblog.com/archive1391%7C8.php
۶ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - راستش یه هاله خیلیییییییییی کمرنگ رو دومی افتاده بود که در حد توهم بود. ... کمرنگی که به سختی دیده میشد را دیده بودن و باردار بودن، یهو با خوندنش مو به تنم سیخ شد. ... رفتم سراغ سطل و بیبی چک را درآوردم، واااااااای خط دوم پررنگ شده بود تعجب ... خلاصه با اینکه سعی نداشتم خیلی به این موضوع فکر کنم، نمی دونم ...

بهمن 1390 - مادر بودن را مشق مي كنم

kamrannili1391.niniweblog.com/archive1390%7C11.php
۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - خیلی خوشحالم،امروز رفتم سونو با بابا جون. ... دیدین خط دوم رو نداشتم اما ناباورانه دیدم که یه خط خیلی محو و کمرنگی رو بی بی چک افتاده باورم نمیشد.

روش تشخیص حاملگی در منزل – Baby Check

www.safarinejad.com/en/ArticleDetail/.../Default.aspx?...
تا میزان این هورمون به مقدار مشخصی نرسیده باشد، قابل تشخیص با آزمایش نیست، بنابراین ... مشخصی از هورمون hCG در ادرار می باشند که مابین مردم به بِیبی چک (Baby Check) معروف هستند. ... اگر خط حاملگی خیلی کم رنگ باشد چه اقدامی باید انجام داد؟

شروع - معجزه زندگی ما!

mojezeyezendegiema.blogfa.com/post/1
تا اینکه روز هفتم شهریور ۹۱ وقتی بیبی چک گذاشتم دو تا خط روی بیبی چک افتاد. متنها خط دوم خیلی خیلی کمرنگ بود بطوریکه با خودم گفتم شاید چون منتظر باردار ...

خدايا مرا درياب... - روزهــاي آفتـــابي آرام

mamanaram.blogfa.com/post/30
تا حالا ۶ تا بيبي چک خريدم و روز شنبه هم رفتم و آزمايش دادم که منفي شد، ... خلاصه موضوع را با خاله هاي مهربونت درميون گذاشتم و همشون خيلي خيلي بيشتر از من ذوق ... يه خط کمرنگ افتاد، خاله افسانه يه جيغ از نوع بنفش کشيد ، که من ترسيدم نکنه با اين ...

دوتا بی بی چک زدم که هردوتاش یه خط کمرنگ افتاد

mamasite.ir › پرسش و پاسخ
۱۴ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دوتا بی بی چک زدم که هردوتاش یه خط کمرنگ افتاد. ... سلام مامای عزیزم تو رو خدا جوابمو بدین خیلی نگرانم . ... با جواب شما یکم امیدوار شدم دوباره .

آبان ٩٠ - انتظار طولانی...

longwait.persianblog.ir/1390/8/
۲۹ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - آن موج که سر به صخره ها میکوبد با من چه شباهت عجیبی دارد ... امروز بی بی چک گذاشتم بلافاصله خط دوم ظاهر شد ولی خیلی کمرنگ. البته به وضوح دیده ...

تست حاملگي خانگي - Salamat Iran Healers Parastari.com ...

iranhealers.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t...
۲۶ شهریور ۱۳۸۶ ه‍.ش. - با سلام و آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما .3 روز است كه پريودم عقب افتاده امروز از بي بي چك استفاده كردم كه دو خط تشكيل شد ولي خط دوم خيلي كم رنگ ...

بهمن ۱۳۸۹ - مهتای بی همتای من

welife87.blogfa.com/8911.aspx
... رفتم و يه بيبي چك گذاشتم و به حامد گفتم پاشو تو هم بيا با هم منتظر بشيم چند تا سوره خوندم و رفتم نگاه كردم اضطراب احساس كردم يخ خط خيلي خيلي كمرنگ افتاده ...

بي بي چك با خط خيلي كم رنگ - صفحه 1 - نی نی سایت

iranwiki.net/detail/1422631/article/1
به پريود از بي بي چك با مارك medicore استفاده كردم قبل از 2 دقيقه قسمت T مشكوك بود و در مدت 10 دقيقه يك خط نازك صورتي كم رنگ ... سلام لي لي جون منم پري شب ...

وبلاگ من - بی بی چک کمرنگ کمرنگ کمرنگگگگگگگگگ

maloosak3.blogfa.com/post-26.aspx
۳ روز پیش در کمال نا باوری بعد از ۱۴رتا بی بی چک منفی یک خط باریک ... زدم تا به شوهرم بگم ولی با اینکه باهاش صحبت کردم نگفت هنوز هم باورم نمیشه خیلی لحظه ...

خسته نباشین خانوم دکتر من یه کیست خیلی کوچولو دارم در حد ...

www.madarclub.com/fa/qans/29284
با سلام . آزمایش را زود انجام داده اید . اگر پریود نشدید برای اطمینان ، یک هفته بعد آزمایش مجدد ..... امروز دوباره یه بی بی چک گذاشتم یه خط کم رنگ افتاد خیلی استرس دارم ...

بی بی چک با یک خط کمرنگ

www.divi.ir/بی-بی-چک-با-یک-خط-کمرنگ/
بی بی چک با یک خط کمرنگ. ... آزمایش خون و بی بی چک مرکز فوق. یکشنبه آخرشب بی بی چک خط دوم خیلی کمرنگ بود با استفاده از بی بی چک. بیشتر.

چطور خبر بابا شدن رو به همسرتون دادین؟ - انجمن هاي نوزاد

www.nozaad.com/Thread-چطور-خبر-بابا-شدن-رو-به-همسرتون-دادین؟--9...
۷ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - موقع پریودم شد لک داشتم خیلی کم رنگگگگگ اومدم به شوشو گفتم پری شدم گفت ... نمخواستم بفهمه فرداش یه بی بی گذاشتم دو خط داش که یکیش کم رنگ بود . .... خلاصه یک هفته مونده بود به موعد پری با اینکه میدونستم زوده بیبی چک ...

شهریور 1388 - زایمان، شیرین ترین سختی دنیا

zaymanlinks.blogfa.com/8806.aspx
خط دوم صورتي خيلي كمرنگ ظاهر شد و من فكر كردم كه توهمه . به همسرم چيزي نگفتم و گفتم 2 روز ديگه صبر ميكنم اگه پريود نشدم دوباره بيبي چك استفاده ميكنم . ... دوران بارداري با سختي ها و شيريني هاش ميگذشت و من تا هفته 20 بارداري حتي به زايمان ...

قطع عادت ماهیانه و آزمایش بتای منفی؟؟!!! [آرشیو] - روزمنو، ...

www.roozmenu.com › ... › پزشکی - Medicalبارداری - Pregnancy
۲۴ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 14پست - ‏9 نویسنده
من با اینکه تو زمان پریم کلی علائم پری رو داشتم حتی بیشتر اما پری ... روز که از موعد پری گذشته بود بی بی چک استفاده کردم یه خط خیلی کمرنگ ...

خدایا شکرت بلاخره منم مامان شدمممممممممممممم - چشم به راه

artimis.loxblog.com/.../خدایا%20شکرت%20بلاخره%20منم%20مامان%20ش...
سلام عزیز دلم بلاخره اومدی پیشم ممنونممممممممممممممممممممم خیلی زیاد ... بی بی چک که گذاشته بودم تو جعبه بهش دادم بیرون اورد اون خط کمرنگ رو ندید گفت خوب این که ... هر وقت حالم خوب باشه میام اینجا برات مینویسم از خاطرات با تو بودن با عشق دوم زندگیم.

برچسب ها بی , خیلی , کمرنگ ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 333
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,013
  • بازدید ماه : 3,982
  • بازدید سال : 40,441
  • بازدید کلی : 609,591